Salon cosmetica

Salon cosmetica
5 (100%) 3 votes

Cel mai bun instrument de marketing al unui salon cosmetica este satisfacerea clientilor prin servicii de calitate. Daca un client este multumit de rezultate, el sau ea va reveni la acelasi salon; pana la urma este o chestiune normala.

Clientii satisfacuti vor ajuta un salon aducandu-si prietenii si colegii. Simplu si cat se poate de real, desi specialistii in marketing ar putea vorbi ore in sir de metode si scheme mult mai bune pentru un salon cosmetica.

Salon cosmetica1Este important de asemenea ca buna imagine si reputatia creata sa fie mentinuta prin investitii in tehnologie si produse de ultima generatie.

Succesul unui salon cosmetica depinde foarte mult si de locatia pe care o are.

O buna locatie ar fi pe o artera foarte circulata din orasul in care isi desfasoara activitatea sau mai bine intr-un mall. Pentru un salon cosmetica cunoscut pozitia nu mai este foarte importanta deoarece clientii sunt fideli si sunt gata sa strabata tot orasul pentru a beneficia de tratamentele de calitate cu care au fost obisnuiti.

Daca salonul nu este cunoscut si nu are o lista lunga de clienti fideli atunci este de preferat ca locatia unui salon cosmetica sa fie intr-un loc central usor accesibil din orice parte a orasului.

Astazi intr-un salon cosmetica se fac tratamente cosmetice cu produse din toata lumea. Unele tratamente cosmetice se fac cu produse foarte scumpe si nu neaparat foarte bune, iar alte tratamente cosmetice se fac cu produse nu foarte scumpe dar eficiente.

Asa cum le sta bine romanilor adica „putini snobi”, in orice salon cosmetica din Romania se folosesc pentru tratamente cosmetice numai produse importate din  Franta, Italia sau Spania, care mai de care  mai poleite, super ambalate si pentru care se cheltuiesc mai multi bani pentru publicitate si mai putini bani pentru eficienta cosmetica a  produsului.

Salon cosmetica2Probabil este o problema de perceptie mai ales ca in Romania sunt producatori de  cosmetice de buna calitate care pot fi folosite intr-un salon cosmetica, totusi producatori romani poarta si ei aceasta vina pentru ca nu dezvolta linii de produse cosmetice profesionale pentru saloanele de profil.

Un salon cosmetica trebuie sa fie curat, sa respecte normele de igiena si sa ofere o atmosfera relaxanta si intima cu care sa-si intampine clientii.

Lipsa curateniei poate alunga si pe cei mai fideli dintre clienti. Clientii trebuie sa aiba incredere in aparatura si produsele cosmetice folosite si sa aiba siguranta ca sterilizarea si curatarea instrumentelor  se face conform normelor  impuse de lege.

Curatarea si sterilizarea instrumentelor trebuie facuta dupa fiecare client iar interiorul salonului, prosoapele si celelalte materiale folosite, spalate si aerisite zilnic. Nici un salon cosmetica nu are voie sa puna in pericol sanatatea clientilor.

In general saloanele de infrumusetare ofera o gama larga de servicii in aceeasi locatie.

salon-cosmetica-3Personalul unui salon cosmetica trebuie sa fie calificat si antrenat pentru ca aplicarea tratamentelor cosmetice de catre persoane fara experienta si nepregatite in domeniul cosmetic poate cauza probleme de sanatate clientilor.

Este responsabilitatea fiecarui salon in parte sa se asigure ca angajeaza personal calificat, bine pregatit si care stapaneste bine procedurile cosmetice pe care le executa.

Personalul unui salon cosmetica are obligatia sa se informeze si sa-si insuseasca tot timpul noutatile aparute in domeniu.

Aparatul de Microdermabraziune si produsele dermato-cosmetice sunt produse de aceeasi companie germana Reviderm Skin-telligence producator bine cunoscut pe piata de profil din Europa si din lume. Pentru a avea succes un salon cosmetica trebuie sa vina in intampinarea dorintelor clientilor printr-un training permanent si insusirea ultimelor descoperiri din domeniul cosmeticii. Industria cosmeticii este mereu in miscare iar tratamentele se imbunatatesc permanent datorita aparitiei de noi dispozitive si produse cosmetice.

salon-cosmetica-4La salon cosmetica blooms beauty folosim Sistemul Original de Microdermabraziune cu Cristale de Corindon Reviderm Skin Peeler, impreuna cu gama dermato-cosmetica profesionala dezvoltata special pentru maximiza efectul microdermabraziunii.

Preocuparea noastra majora pentru achizitionarea de aparatura si produse profesionale de la firme de prestigiu din Germania ne ne ajuta sa imbunatatim continuu serviciiile oferite si sa oferim clientilor nostri calitate maxima.

Obtinerea unor rezultate relativ rapide si pretul accesibil sunt principalul atuu pentru persoanele care aleg tratamentele dermato – cosmetice combinate cu micro-dermabraziune efectuate in cadrul salonul blooms beauty.

Reproducerea neautorizata integrala sau partiala a textelor sau imaginilor din acest site este interzisa, contravine drepturilor de autor si se pedepseste conform legii.

2 păreri la “Salon cosmetica

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *